بالغ بر 8 هزار واحد مسکن مهر در پرند افتتاح شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






تعداد ۸ هزار و ۷۸ واحد مسکن مهر شهر جدید پرند امروز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی افتتاح گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پرند٬ محسن نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید امروز دوشنبه ۱۹ بهمن ماه به همراه اعضای هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند، امام جمعه پرند، فرماندار شهرستان رباط کریم وسایر مسئولین شهرستان پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام در مزار شهداء این شهر، بیش از ۸ هزار واحد مسکن مهر این شهر را افتتاح و آماده تحویل به متقاضیان اعلام کرد.

همزمان با افتتاح این 8000 واحد مسکن مهر، پروژه هسا به نام شهرک سلام نامگذاری و توسط معاون وزیر راه و شهرسازی افتتاح و به بهره برداری رسید و یادآور می گردد به مناسبت این ایام مبارک بلواری نیز در فاز 6 این شهر به نام والفجر نامگذاری گردید.

محسن نریمان با اشاره به لزوم استفاده از انرژی های پاک ضمن افتتاح پروژه روشنایی ورودی شهر، اعلام کرد : استفاده از انرژی خورشیدی (سولار) در روشنایی رمپ و لوپ های ورودی شهر جدید پرند اقدامی قابل تقدیر است .

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در حاشیه افتتاح فاز اول مدرسه ورزش پرند که شامل یک زمین چمن به مساحت ۳ هزار و ۲۰۰ متر مربع و ۵ سالن ورزشی می باشد، گفت: این مجموعه ورزشی با مساحتی حدود یک هکتار دومین مدرسه ورزش در کشور می باشد و ساخت این مجموعه٬ شهر پرند را به عنوان نمونه‌ای با ویژگی‌های جدید از سایر شهرهای جدید کشور متمایز می‌کند.

شایان ذکر است کلنگ ساختمان مدرسه این مجموعه جامع امروز توسط معاون محترم وزیر به زمین زده شد .

نریمان با تاکید بربحث هویت بخشی در تمام شهرهای جدید و از جمله پرند که به عنوان پایتخت مسکن مهر کشور به شمار می رود  گفت نیاز به ایجاد مجموعه‌های ورزشی و آموزشی بسیار محسوس است که بهترین حالت برای پیشبرد این هدف مشارکت با بخش خصوصی خواهد بود.

همچنین طی مراسمی، با نواختن سرود ملی کشور عزیزمان، بزرگترین پرچم جمهوری اسلامی ایران در غرب استان تهران در فاز 6 پرند به اهتزاز در آمد

وی سپس بوستان جدیدالاحداث نسترن به مساحت ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع واقع در فاز ۵ را افتتاح کرد و در پایان نیز با خانواده شهید علی مددی دیدار و آن خانواده محترم را مورد تفقد خود قرار داد.





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهر جدید پرند , ,
:: برچسب‌ها: شهرجدیدپرند،مسکن مهر پرند،املاک پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 1309
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : عارف کریمی
ت : سه شنبه 27 بهمن 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');